Питання та відповіді

Чи відрізняється графік роботи магазину та інтернет- магазину?
Інтернет-магазину працює: понеділок - п'ятниця з 9-00 до 18-00, субота з 9-00 до 15-00.
Магазин у м.Киев, за адресою пр -кт. Гн.Острякова, 90 працює:
Понеділок - субота : з 9-00 до 18-00; Неділя: з 9-00 до 17-00 (за київським часом) .

Чи можна замовити товар, якщо на сайті стоїть відмітка «Немаэ в наявності»?
Зв'яжіться з нами для уточнення можливості доставити такий товар додатково. Якщо така можливість є - залиште нам контакти, за якими з вами можна зв'язатися і ми обов'язково повідомимо вас про надходження необхідного вам товару.

Чи дає які-небудь привілеї реєстрація на сайті?
Зареєстровані користувачі можуть :
• Бачити статистику та історію замовлень;
• Завдяки розсилці бути в курсі спеціальних пропозицій і нових надходжень в нашому магазині;
• Брати участь у дисконтній програмі та акціях інтернет-магазину Velox.

Чи можливо скасувати замовлення? Як скасувати замовлення?
Замовлення можна скасувати протягом двох годин з моменту підтвердження покупки. Після відправки товару - замовлення скасувати не можна. Щоб скасувати замовлення - потрібно передзвонити нашому співробітнику по телефону (050) 143-78-31 або (068) 729-93-61 і повідомити номер замовлення та причину відмови.

Які вживати дії, якщо товар не доставлений?
Якщо з якихось причин товар не доставлений вам вчасно (3 дні і більше заявленого терміну доставки) - обов'язково повідомте нам за адресою info@velox.net.ua або за телефонами ( 099 ) 62-62-752 або ( 068 ) 484 - 84-34. Ми зобов'язуємося з'ясувати і вирішити виниклу проблему.

Товар доставлений пошкодженим. Що робити в такому випадку?
Необхідна умова розгляду претензій - це фотографії проблеми, надіслані нам на пошту, які підтверджують, що проблема виникла не з вашої вини.
Посилка прийшла пошкодженою? Це вина перевізника, і з цього моменту ваші претензії адресовані лише йому. Прямо на складі перевізника, в присутності представника компанії, роспакуйте посилку. Якщо товар пошкоджений настільки, що вас це не влаштовує - сфотографуйте посилку в декількох ракурсах і наближеннях, подайте заяву про подію в транспортну компанію, після чого повідомте нас будь-яким способом. Ми зі свого боку допоможемо вам добитися компенсації втрат, надамо необхідні докази того, що вантаж був відправлений в цілості.

При отриманні виявилося , що посилка доставлена ​​не в повному обсязі. Що робити і до кого звертатися?
Перевіряйте комплектність посилки відразу на складі перевізника - відкрийте упаковку у видному для співробітників місці, і перевірте, чи все там лежить. Якщо чогось немає - швидше за все це викликано розкриттям посилки в дорозі або неправильним її формуванням. Зробіть докладні фото посилки і негайно повідомляйте нам.

Що робити якщо після отримання виявлений заводський брак , який робить неможливим нормальне користування виробом ?
Підготуйте фотографії проблеми, лист з описом, як вона виникла, вашими міркуваннями, чому це могло статися, і відправляйте нам.
Можливі 4 шляхи врегулювання ситуації, за погодженням з вами:

  •     ремонт ,
  •     заміна виробу,
  •     додаткова знижка (якщо виріб має недоліки, але не втратив своїх властивостей),
  •     повернення грошей.

Чи можу я бути впевнений, що отримаю замовлення після того, як проведена передоплата?
Вашу з нами співпрацю підтверджують документи, отримані вами при покупці. Це виданий нами рахунок - фактура і чек про оплату замовлення. Відразу після оплати ми маємо перед вами боргове зобов'язання. Після отримання вами замовлення, за умови, що все пройшло успішно - боргове зобов'язання анулюється.
Маючи всі документи на руках - ви маєте певний вплив на нас за допомогою суду , товариства захисту прав споживачів і т.д. Крім того ваші права захищає закон «Про захист прав споживача».

Чи можливий варіант з підміною що відправляється товару в дорозі?
Разом з товаром відправляється заповнений гарантійний талон і чек про покупку, в яких вказана ціна, назва і серійний номер. Тому підміна практично не можлива, адже вона відразу стає явною.

Чому ціна товару і асортимент в інтернет-магазині і фізичному магазині відрізняється?
Способи ціноутворення в інтернет-магазині і фізичному магазині відрізняються, тому і ціни відрізняються. Товари в інтернет-магазині продаються за тією ціною, яку ви бачите на сайті і не залежать від вартості в магазині.

В які населені пункти проводиться доставка з вашого інтернет-магазину?
Товари з нашого інтернет-магазину доставляються в будь-який населений пункт України за умови, що в ньому є відділення компаній «Нова Пошта», «Делівері» або «Інтайм». Термін доставки складає в середньому від 2 до 4 днів.

Чи можу я забрати товар з вашого інтернет-магазину самостійно?
Вибравши і замовивши товар у нашому інтернет-магазині, вказуєте спосіб доставки: самовивіз. Уточнюєте наявність товару в потрібному вам магазині в м.Киев, і за домовленістю з нашим менеджером приїжджаєте і забираєте.

При покупці в інтернет-магазині, чи можна розраховувати на безкоштовну доставку?
При покупці велосипеда дорожче 3000 грн. або інших товарів на суму понад 700 грн. - Доставка для покупця безкоштовна за схемою «Склад- Склад». Інші види доставки оплачує покупець. Якщо сума покупок нижче, зазначених сум, то вартість доставки оплачує покупець відповідно до тарифів обраної компанії перевізником. Доставка до офісу компанії перевізника - безкоштовно.

Чи можливе повернення або обмін товару, купленого у вашому інтернет-магазині?
Покупець повністю захищений «Законом про захист прав споживача» , і згідно з цим законом покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дня покупки зазначеної в чеку. Транспортні витрати оплачує сторона, яка стає ініціатором повернення\обміну .

Доставляєте ви куплений товар на територію України? Звідки здійснюється доставка на територію України?
Ми без проблем доставляємо куплені у нас велосипеди та інший товар в будь-яке місто України, де працюють відділення служб доставки Нова Пошта, Інтайм, Делівері. Відправка відбувається як зі складу в місті Киев, так і зі складів у містах Київ, Харків, Хмельницький.

Що таке розмір рами ? Як вибрати?
Розмір рами - висота від центру кареточного вузла до кінця підсідільної труби. Це одна з головних характеристик, за якими варто вибирати велосипед. Неправильно вибраний розмір рами - доставить не тільки дискомфорт при їзді, а й може заподіяти шкоду здоров'ю. Тому до розміру рами потрібно ставитися серйозно і відповідально. Якщо ви не знаєте, який саме розмір вам потрібен - наші консультанти вам у цьому допоможуть.

 

Розмір рами, дюйми

Ваш зріст, см.

Розмір рами, cm.

Розмір рами, умовних од.

13"

130 - 145

33

XS (XSmall)

14"

135 - 155

35,6

XS (XSmall)

15"

145 - 160

38,1

S (Small)

16"

150 - 165

40,6

S (Small)

17"

156 - 170

43,2

M (Meduim)

18"

167 - 178

45,7

M (Meduim)

19"

172 - 180

48,3

L (Large)

20"

178 - 185

50,8

L (Large)

21"

180 - 190

53,3

XL (XLarge)

22"

185 - 195

55,9

XL (XLarge)

23"

190 - 200

58,4

XXL (XLarge)

24"

195 - 210

61

XXL (XLarge)

 

Чи можливо оплатити товар при отриманні?
Такий варіант оплати можливий, але він дуже сильно не вигідний в першу чергу покупцеві. Тому що:
комісію за наложений платіж оплачує покупець, а це сума, яка в кілька разів більше ніж комісія банку. (Сума за доставку накладеного платежу (якщо вантаж транспортується з відділення на відділення складає: 17 грн. За оформлення накладеного платежу +2% від суми наложеного платежу (якщо сума не перевищує 200 грн, знімається комісія у розмірі 4 грн) + доплата за тарифну зону.
На територію Україні - 8 %).
У будь-якому випадку покупець не може відкривати посилку до того, як передасть гроші представнику компанії перевізнику.

Скільки часу проходить з моменту замовлення до відправки ?
Після оформлення замовлення - наш представник з вами в обов'язковому порядку зв'яжеться і уточнить всі деталі покупки (колір, розмір тощо). Тільки після підтвердження вами замовлення - замовлення вважається готовим до обробки та оплаті. Після підтвердження вам будуть відправлені реквізити на оплату. Після надходження грошей на рахунок інтернет -магазину Велокс - ми зобов'язуємося відправити оплачений товар протягом 1-3 робочих днів. Замовлення дійсне протягом 3 днів з моменту підтвердження.

Яким способом і коли ви повідомляєте номер товарно-транспортної накладної про відправку?
Номер ТТН ми повідомляємо допомогою СМС повідомлення та електронного листа. Номер ТТН буде відправлено покупцеві в день відправки, в кінці робочого дня.

Чи дає привілеї дисконтна пластикова карта отримана у вашому магазині? Чи підсумовуються знижки за різними акціями та програмами вашого магазину?
Якщо ви робите покупку на нашому сайті - вам буде надана знижка доступна на карті. Якщо у вас є знижка по нашій дисконтній програмі на сайті - тоді доступна тільки та знижка, яка більше. Знижка по карті і на сайті не сумуються.
Дисконтні знижки діють тільки на товари, на які немає знижки. Якщо на товар вас вже надається знижка - карта або інші привілеї не діють.

Отриманий товар не такий, як на картинці. Розмір\колір отриманого товару не такий, як очікувався.
Просимо звернути увагу, товар може відрізняться від того, який зображений на картинці на сайті. Може бути модельний ряд іншого року і т.д. Просимо уточнювати це питання при підтвердженні замовлення з нашим представником. Крім того просимо уважно звернути увагу на характеристики крім того, що зображено на картинці, щоб при отриманні не виникало питань з приводу того, що замовлений товар не відповідає отриманому.

Що робити після оплати?
Для більш оперативної обробки вашого замовлення - після оплати просимо вас повідомити про це будь-яким зручним вам способом (СМС, електронна пошта (бажано з фото або сканом чека про оплату), дзвінок за телефонами вказаними на сайті). Просимо зберігати чеки про оплату.