Огляд велосипеда Trek 2013 4500 Disc

Майже всі велосипедисти - від початківців до професіоналів - асоціюють назву Trek з якістю, комфортом і оригінальним дизайном велосипедів, що випускаються цією компанією. Весь ряд моделей велосипедів Trek - це незмінне слідування спортивним традиціям і, в той же час, найновіші розробки.
Перш за все, варто трохи розповісти про виникнення та розвиток легендарного бренду
Trek .
Історія
Trek бере свій початок в 1976 році. Тоді компанія представляла собою всього лише сімейний бізнес і штат в 5 співробітників, який знаходився на території колишнього складу підлогових покриттів в американському місті Ватерлоо ( США ).
Ще на початку кар'єри засновники
Trek поставили мету: виробництво кращих велосипедів в світі. Пізніше філософією бренду стало використання велосипеда як найбільш ефективного транспортного засобу для людини, яке допомагає у вирішенні екологічних, економічних і соціальних проблем.
Сьогодні штаб -квартира
Trek базується в тому ж маленькому містечку з населенням 3000 чоловік, але в головному офісі компанії вже більше 800 співробітників. Там випускаються велосипеди, як для професійних спортсменів, так і для самих маленьких велосипедистів, які тільки починають пізнавати всі радощі катання на велосипеді. Крім того, інновації та унікальні запатентовані технології, які раніше розроблялися тільки для велосипедів, які беруть участь у великих змаганнях (етапи кубка світу, Тур де Франс ), тепер доступні кожному, тому що застосовуються в серійних моделях велосипедів.
У інженерну групу
Trek входять 180 кандидатів і докторів наук з аерокосмічних технологій. Всі вони - фахівці по карбоновим матеріалам і свої знання та навички вони застосовують під час проектування велосипедів Trek .
Таким чином, велосипеди
Trek цілком заслужено стають самими популярними в Європі і в світі.
 

Один з найбільш популярних велосипеда компанії Trek - Trek 2013 4500 Disc - заслуговує особливої ​​уваги.

Перше, що відразу впадає в очі - зовнішній вигляд Trek 2013 4500 Disc . Він ідеально підійде і молодим людям, і більш дорослим, так як його дизайн одночасно і елегантний, і спортивний. Біла основа і комбінація сірого і чорного кольорів відмінно поєднуються. Другий варіант дизайну велосипеда - темний, більш агресивний. Основою послужив чорний колір, з комбінацією сірого і червоного.

 


Справжньою гордістю Trek 2013 4500 Disc є його алюмінієва рама Alpha Gold Aluminium - з запатентованим фірмою Trek сплавом алюмінію 6000-ї серії, який відрізняється своєю високою ефективністю при малій вазі. Геометрія рами універсальна. Вона підходить, як для крос-кантрі, так і для звичайних велопробігів на короткі і довгі дистанції. Завдяки геометрії рами спина при посадці знаходиться в меншій напрузі, ніж на звичайному спортивному велосипеді. З точними деталями геометрії рами Trek 2013 4500 Disc для різних розмірів можна ознайомитися нижче.


Ще одна з переваг рами - проводка тросів переднього перемикача. Він захований всередину рами, що крім естетичної функції має і багато функціональних переваг. Тепер шанс пошкодити трос переднього перемикача практично дорівнює нулю. До того ж у місцях де їхати не можливо, велосипед можна з легкістю нести на плечі, при цьому не переживаючи за цілісність троса.

Також можна помітити, що виробники постаралися зробити зварні шви акуратними і рівними, без напливів, які можуть зіпсувати зовнішній вигляд.

Універсальність і функціональність рами Alpha Gold Aluminium гідно оцінять і велотуристи, які подорожують на великі відстані і возять з собою багато речей. Тут є кріплення під стандартний багажник, єдина вимога до багажника - він повинен бути сумісний з дисковими гальмами.

Одним з основних компонентів, що відповідають за комфорт при їзді є амортизаційна вилка. На велосипеді Trek 2013 4500 Disc встановлена ​​вилка від японського виробника, SR Suntour XCM, пружинно-еластомірного типу, яка підходить тільки під дискові гальма. Вона має хід в 100мм, товщина ніг - 30мм. Сталеві штани. Алюмінієва корона. Вага вилки становить 2250г. Кріплення для дискового гальма розраховане під ротор діаметром 160мм, максимальний розмір ротора який можна використовувати з даної вилкою - 180 мм.

У лівій нозі вилки - розміщена сталева пружина з можливістю натягу, з правого така ж пружина, але з механічним локаутом. Локаут, дозволяє повністю заблокувати вилку і запобігти непотрібним для велосипедиста розгойдуванням велосипеда на рівному асфальті, що дозволяє не витрачати сили і енергію марно. Дуже зручно сконструйований сам процес перемикання локауту, так як перемикач знаходиться на кермі, і не потрібно нагинатися до вилки щоб ​​включити або виключити блокування.

Задній перемикач Shimano Deore який встановлений на Trek 2013 4500 Disc давно себе зарекомендував як один з кращих і надійних для користування велосипедистами - аматорами. Перекидка ланцюга на потрібну зірку касети (до слова , тут встановлена ​​9ти швидкісна касета Shimano HG20 з комбінацією зірок - 11-34 ) відбувається тихо і точно, перемикач відмінно працює навіть в поганих погодних умовах, що оцінять велосипедисти, які потрапляли в такі непрості ситуації. 9 швидкостей дозволяють підібрати потрібне придаточне число більш точно ніж на 8ми швидкісних трансмісіях. Адже багато хто стикався з такою проблемою на 8и швидкісних касетах, коли однією мало, а при перемиканні на наступну швидкість вже багато.

Передній перемикач за традицією встановлений більш низької якості ніж задній, в нашому випадку це Shimano Acera, але і він цілком робочий, і справляється з поставленим завданням легко і не вимушено. У зв'язці з переднім перемикачем встановлена ​​система з шатунами Shimano Alivio, з комбінацією зірочок 44/32/22. Разом з заднім перемикачем і касетою , це дає можливість варіювати навантаження практично в будь-яких рельєфних умовах і для велосипедиста з навіть не найвидатнішою фізичною підготовкою. Серед 27 швидкостей обов'язково буде та яка саме в потрібний момент і потрібна. Кріплення системи до каретки зроблено за стандартом Octalink . Що є більш надійно і міцно, ніж звичне кріплення під квадрат, завдяки тому що місць фіксації більше ніж 4 в кріпленні під квадрат. Це дасть можливість педалювати стоячи, а так само людям з великою вагою не переживати з приводу надійності системи шатунів, довговічність знову ж на найвищому рівні. Зірки встановлені сталеві, з можливістю їх легкої заміни, виконані із застосуванням запатентованих технологій від Shimano - Hyperdrive і Shimano Cranksets, що забезпечує точне і безвідмовне перемикання без особливих зусиль. Довжина шатунів 170 мм.

Перемикання контролюється за допомогою манеток тригерного типу з двома важелями від все того ж японського бренду Shimano. Їх можна характеризувати як: надійні, легкі, зручні. Обидва важілі перемикання розташовані знизу, що досить зручно вказівним пальцем гальмувати, а великим перемикати передачі. Для зручності використання, манетки оснащені індикатором з цифрами.

За безпеку велосипедиста, в Trek 2013 4500 Disc відповідають надійні дискові гідравлічні гальма Shimano M395. Вони мають відмінну модуляцією і потужність і, до того ж, не вимагають частого обслуговування і налаштування. Досить легкого дотику пальця і гальма починають працювати, зменшуючи швидкість руху. А завдяки чудовій модуляції, з легкістю можна надавати ту силу гальмування, яка потрібна. Гальмівна ручка зроблена в зручній формі, щоб гальмувати одним-двома пальцями.

Керується велосипед Trek 2013 4500 Disc алюмінієвим кермом райзером Bontrager Low Riser який має шкалу для більш точного налаштування під себе. Між кермом і рамою встановлені проставки на шток вилки, що робить кермо встановленим вище, що ще більше сприяє зручній, більш прямій посадці. Кріпиться кермо з допомогою алюмінієвого виносу Bontrager SSR з підйомом 10градусов.

Покришки Bontrager XR2, шириною 2.2 дюйма, забезпечують контроль над велосипедом на сипучих грунтах, і бруді. Але, не зовсім комфортні на асфальті, з причини своєї шумності.

Обода на
Trek 2013 4500 Disc стоять все того ж бренду, Bontrager AT-650, з 32 отворами під спиці. Двохстінна конструкція - дозволяє вберегти від наслідків ударів, більш стійкі до так званих «вісімок».

Втулки Formula DC20 LW забезпечують відмінний накат і легке обертання коліс.

На ручках керма малюнок невеликий, і м'яка гума не натирає долоню, в них можна їздити як у рукавичках, так і без них.

Ще одна перевага велосипеда - сідло Bontrager Evoke 1, яке має спортивну, ергономічну форму і покрито якісної штучною шкірою. Воно досить тверде, як і потрібно спортивному сідлу. Є необхідні виїмки для більшого комфорту велосипедиста.


Підводячи підсумки, хочеться сказати, що у легендарного американського бренду Trek вийшов чудовий велосипед. Без дорогих надмірностей, але й без провалів. Легка алюмінієва рама і збалансоване обладнання дозволяють їздити в будь-яких умовах і погоду. Чудовий вибір як для щоденних поїздок по місту, так і для активного відпочинку і велоподорожі.

Реєстрація

Я приймаю умови угоди

Вхід через соціальні мережі

Вхід в інтернет магазин Velox

Вхід через соціальні мережі

Відновлення пароля

Вхід через соціальні мережі

Кошик