Огляд велосипеда Pride XC-300 (2013)

Нехай зима в нашій країні все ще впирається і не хоче поступатися своїм місцем довгоочікуваній і теплій весні. Нехай більшість велосипедистів все ще сидять в теплих квартирах , протираючи ганчіркою своїх вірних , залізних коней і чекають свого першого виїзду . Але ми не можемо не думати про людей які тільки збираються поринути у прекрасний світ активного і корисного відпочинку на природі за допомогою катання на велосипеді.

Багато людей бажаючи придбати собі вперше байк , через нестачу інформації , або через не зовсім чесних продавців купують собі дешевий і не якісний макет велосипеда , який згодом ( часом дуже навіть швидко) нічого крім відрази до велосипеду не приносить. Тому ми спробуємо донести інформацію в маси про те що непотрібно вкладати дуже багато фінансів щоб купити по- справжньому гідний велосипед , ми постараємося представити вам велосипед який буде служити вам вірою і правдою , і катання буде приносити задоволення і користь , а не зіпсовані нервові клітини.

Такими велосипедами по праву можна вважати велосипеди вітчизняного бренду Pride .

Український бренд Pride на ринку зовсім недовго , але з кожним роком він все впевненіше стоїть на ногах. З кожним сезоном велосипеди цього виробника стають все більш якісними і красивими. Модельний ряд розширюється , самі велосипеди вдосконалюються .

На одному з представників модельного ряду 2013 року, а саме Pride XC -300 ( 2013 ) хотілося б розповісти більш детально. Так як ця модель є однією з найбільш збалансованих за критеріями дизайн / обладнання / якість / ціна.

Дизайн заслуговує окремої уваги. У порівнянні з моделлю 2012 року, він зазнав кардинальних змін. Особливо колірне рішення. Колір по- справжньому красивий і яскравий . Створюється враження , що фарба на ньому як хамелеон. Під різним освітленням і різними кутами , колір рами сприймається по- різному. Схоже рішення було в минулому сезоні у легендарних Cannondale , одних із законодавців мод в дизайні велосипедного світу .

Над оформленням дизайнери Pride попрацювали досить добре , але не стали вигадувати нічого абсолютно нового , а освіжили те, що було в 2012 . Це є безсумнівним плюсом , адже тепер відразу видно , що це прайд , а не щось інше. Особливого шарму , безсумнівно, додає оригінальне рішення з сорочками тросів гальм і перемикачів фірми Jagwire , тепер вони ... білого кольору.

У порівнянні з 2012 рама зазнала деяких змін. Вона залишилася такою ж легкою і міцною , геометрія та ж . Верхня труба тепер не круглої , а трикутної форми. Виконана рама із застосуванням новітніх , передових технологій гідроформінгу і баттінга . Завдяки тому , що труби робилися спеціальним методом , коли в гідрокамери при високому тиску , трубам , за допомогою рідини надається форма яка повністю задовольняє вимоги розробника. А за допомогою баттінга з цих же труб знімається метал в місцях , де немає ніякого навантаження , а там де потрібно додатково зміцнюють . Рама завдяки цим технологіям не тільки легка і міцна , але й має оригінальний зовнішній вигляд , а не нудьгу у вигляді однакових , кругом круглих труб.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\vvv.jpg

Рульовий стакан укріплений спеціальними косинками, що робить раму ще більш надійною, але надає пару зайвих грам. Хоча для велосипедів цього класу, цінової категорій і галузі використання це ролі практично не грає.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5477cc.jpg

Безсумнівною перевагою рами Pride XC-300 (2013) є і те що є куди рости :-). І для цього передбачено місце для установки дискового гальма.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5497ccc.jpg

Крім того Pride не обійшов увагою і вітчизняних велотуристів, і завбачливо зробив можливим кріплення класичного, а не консольного багажника.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\cccccc.jpg

Багато велосипедистів стикалися з дилемою при «легкому, без рюкзака» виїзді. Що з собою взяти, флягу або насос, а адже обидві речі життєво необхідні в дорозі. І з цієї ситуації Pride XC-300 (2013) виходить з честю, тепер такий вибір нестоїть. Тепер на рамі 2 кріплення.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5484.JPG

Важливою , а можливо і найважливішою деталлю яка відповідає за комфорт в оновленому Pride XC - 300 (2013) є амортизаційна вилка RST Gila T. « Штани» виконані з алюмінію , «ноги» зі сталі. Вона по колишньому пружинно- еластомерного типу. Має регульовану жорсткість і хід в 100мм . Для подальшої модернізації велосипеда є кріплення для дискового гальма. До мінусів цієї вилки можна віднести відсутність лок ауту ( блокування ходу) і відносну жорсткість на дорогах з зовсім поганим покриттям або якщо вага велосипедиста зовсім не великий . Але від вилки на велосипеді даного цінового сегмента просто нерозумно вимагати якості роботи дорожчих побратимів . В цілому RST Gila T є оптимальною для цієї моделі байка , м'якості і надійності достатньо для неагресивної їзди практично з будь покриттям.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5498.JPG Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5472jjj.jpg

Навісне обладнання в порівнянні з минулим роком залишилося без змін.

Системи з шатунами Suntour NEX має 3 зірки з комбінацією зубів 22x32x42 вистачить практично на всі випадки життя. На найбільшій зірці можна набрати приголомшливу швидкість, середньої вистачає залежно від фізичної форми як для спокійної їзди, так і розігнатися з вітерцем або видертися на гору, ну а на самій маленькій не страшні ніякі тягучі пагорби, придаткового числа вистачить щоб піднятися на гору витрачаючи рівно стільки сил скільки для цього потрібно.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\llll.jpg Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5479.JPG

Не маловажну роль в тому що байк є практично універсальним для їзди по дорогах з будь-яким рельєфом грає трансмісія , що складається з переднього і заднього перемикача , ланцюга KMC HG50 , а також касети на 8 зірок.

Передній перемикач встановлений один з найпоширеніших у сучасних гірських велосипедах - Shimano FDM - 190 . Його цілком буде досить для використання протягом декількох сезонів , зі своїм завданням , перемиканням передніх 3 зірок на системі він справляється без особливих проблем. Труднощі можуть виникнути при їзді по сильно розкиснули грунтам або перемиканням під час великого навантаження на ланцюг.

 Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\cddddv.jpg

Задній перемикач Shimano Acera в зв'язці з алюмінієвої касетою на 8 зірок - Shimano HG41 давно себе зарекомендував як один з кращих, якщо не найкращий у своєму класі. Відмінно і м'яко перекидає ланцюг з зірки на зірку, не потрібно прикладати великих зусиль на манетці для того щоб варіювати навантаження. Крім того він як показує досвід надійний і довговічний. Відмінно тримає налаштування і не збивається. 3 швидкостей і 8 ззаду з лишком вистачає для поїздок по місцевості з будь-яким ландшафтом і покриттям.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5493.JPG Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5487.JPG

Безпосередньо переключення і гальмування відбувається за допомогою моноблоків Shimano ST-EF65 з двома важелями і ручкою гальма. Вони відмінно вписуються на кермі і економлять місце для установки різноманітних додаткових аксесуарів типу велосипедного комп'ютера, фари ну або телефону або GPS навігатора.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5482vvv.jpg

Гальма Promax TX-115C справляються зі своїм завданням на ура, і при цьому не вимагають складної настройки і обслуговування. Мінусом є те що в мокрих умовах, їх ефективність сильно падає, до того ж для ідеальної роботи обіду повинні бути ідеально рівними, що не так критично для дискових гальм.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5491.JPG

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5485.JPG

До слова, обода Alex Rims DM18 встановлені на Pride XC-300 (2013) досить надійні і зроблені відомим у своїй галузі виробником, а не низькоякісні «ноунейм». Виконані з алюмінію, подвійні, що не дасть зігнути їх на першому ж бордюрі. Мають 36 отворів під спиці.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5489.JPG

У порівнянні з 2012 роком , на Pride XC -300 ( 2013 ) встановлено нові покришки . Торік були Kenda K - 1027 , Komodo які відмінно справлялися в умовах бруду і просто легкого бездоріжжя , але не давали потрібного накату на твердому асфальтовому покритті , при цьому сильно шуміли . Цього разу встановленв напівслікова гума Innova IA -2022. Менш широка, з шипами з боків , що покращує контроль над велосипедом на поворотах , по середині неглибокий протектор з оригінальним малюнком. Нове взуття велосипеда тепер відмінно котить практично по будь-якому покриттю , але в порівнянні з торішньою , не так ефективна по бруду.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_549222.jpg Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5488.JPG

Ну і в кінці хотілося сказати про ніби як дрібниці, але які не можна недооцінювати. Йдеться про сідло і грипси . Адже вони напряму відповідають за комфорт при їзді.

Маючи ергономічну форму і помірну м'якість , сідло підійде як для коротких велопрогулянок , так і для поїздок середньої тривалості . Для провітрювання та запобігання натирання , в сідлі зроблений вигин , який виділений білим кольором , що контрастує з основним чорним , разом з білими сорочками , замками грипс і підсідельним хомутом додає особливого шарму велосипеду :-). Якісний шкірозамінник і сталеві рамки з нанесеною шкалою для зручності настройки- сприяють довгостроковій службі своєму власникові .

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5480.JPG

Гріпси Counison зроблені з комбінованої , твердої і м'якої гуми , відмінно лежить в руці. Змінюючи положення руки і хвата - щоразу , їздець випробовує нові приємні відчуття від керування велосипедом. Матеріал і зручність ручок керма на Pride XC - 300 (2013) дає можливість їзди як у рукавичках , так і без них. Металеві замки надійно фіксують грипси на кермі не даючи їм провертається і ковзає , що безсумнівно позначається на надійності і безпеки. А ще ці замки пофарбовані в білий колір , який знову ж просто чудово поєднується з білими смугами на сідлі , білими сорочками тросів і підсідельним хомутом :-).

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\pride\DSC_5481.JPG

Підбивши підсумки , хочеться сказати , що Pride XC - 300 (2013) є міцним середняком у своєму класі і ціновому сегменті. Він відмінно поєднує в собі хорошу алюмінієву раму , добротне обладнання , яскравий дизайн, що запам'ятовується і доступну ціну.

Серйозних недоліків байк не має , що не може не радувати. Багато хто міг би сказати що не вистачає дискових гальм . Але при ціні на цей велосипед - це скоріше перевага ніж недолік. Хоча з іншого боку якщо переходити на дискові гальма ( а рама і вилка цьому сприяє ) , то доведеться додатково витратиться на втулки і переспицювання коліс.

Завдяки всьому цьому Pride XC - 300 (2013) безумовно стане одним з найсильніших гравців на ринку цього року .

Реєстрація

Я приймаю умови угоди

Вхід через соціальні мережі

Вхід в інтернет магазин Velox

Вхід через соціальні мережі

Відновлення пароля

Вхід через соціальні мережі

Кошик