Огляд велосипеда Pride XC-2.0

Під час все більше зростаючої популярності велосипедного спорту і активного способу життя - все більше людей замислюються про придбання велосипеда. Але , на жаль , багато людей по причині своєї малої обізнаності намагаються купити те , що подешевше і часто це важко назвати велосипедом.

Люди в наш час в рази більше розбираються і орієнтуються в новітніх моделях смартфонів , планшетів , комп'ютерів. Вони готові витрачати на них нечувану кількість грошей , при цьому вперто себе переконуючи що велосипед має коштувати як мінімум у троє дешевше ніж новий мобільний телефон.

На велике горе новачків - цим майстерно користуються недбайливі продавці низькоякісних макетів велосипедів - з піною у рота доводять що : « Різниця тільки в ціні і наклейці на рамі ». І на ще більший жаль - багато покупців в це вірять .

Поважають себе і своїх покупців магазини - вже не перший рік ведуть боротьбу з цим явищем. Велику допомогу в цьому надають і самі виробники , випускаючи не тільки просунуті і дорогі велосипеди , а й байки для людей у ​​яких бюджет на покупку залізного коня - суворо обмежений.

Свою лепту вніс і вітчизняний виробник - Pride , випустивши в 2013 році нову модель - Pride XC 2.0. Велосипед здатний практично на рівних боротися з званим в народі « ашанбайками» за ціною , і безперечно виграючи в якості. І хочеться відзначити - всі передумови та якості , щоб вигравати у Pride XC 2.0 - є.

Велосипед створювався не для спортивних змагань у стилі крос кантрі або агресивних стрибків і фрірайдних трас. Він створений для тих людей , які у вихідний день воліють пасивному лежанню на дивані - активний відпочинок на природі , велосипедну прогулянку по парку , лісових стежках , по місту.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5599.JPG

Основна частина велосипеда , на якій і збирається Pride XC 2.0 - його рама , з алюмінієвого сплаву 6061 . Володіє легкістю і високою якістю виконання і фарбування.

Маючи дизайн властивий старшим моделям Pride - Pride XC 2.0 створює враження зовсім не того велосипеда який коштує 2437 гривень. Відмінно пророблена колірна схема і якісне лакофарбове покриття роблять раму по- справжньому красивою і ефектною. За допомогою комбінації смужок , їх розташування - дизайнерам вдалося створити ефект руху , який ще більше підкреслюється під час їзди.

Геометрія рами абсолютно та ж , що і у старших і дорожчих моделей Pride . Крос- кантрійна геометрія звичайно не дає того комфорту і прямої посадки які властиві міським велосипедам , але й ніхто від неї цього і не вимагає. У неї є свої переваги , такі як легкість , агресивність , жорсткість і т.д.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\2222222.jpg

Труби, з яких зварена рама, підібрані відповідно до побажань та вимог розробників.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5604.JPG Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5615.JPG

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5609.JPG

Зварні шви виглядають акуратно і рівно, без напливів - це говорить про високу якість рами в цілому.

Рульовий стакан додатково посилений «косинками» що додає ще більше надійності.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5606.JPG

Пір'я заднього трикутника зроблені трохи зігнутими, чимось нагадують технологію SAVE від Cannondale. Крім естетичної краси вони допомагають згладити тряску на невеликих нерівностях на дорогах з покриттям далеким від ідеального.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5617.JPG

На завершення опису рами хочеться відзначити такий приємний бонус як можливість кріплення багажника і повнорозмірних крил. Що стане дуже корисним для людей бажаючих їздити в невеликі туристичні походи і кататися при будь-якій погоді .

Для забезпечення комфорту при трясці і захисту від ударів в руки - відбуваються в результаті вібрацій в Pride XC 2.0 використовується амортизаційна вилка пружинно еластомірного типу Zoom Bravo 386 , що володіє ходом в 60мм . Об'єктивно кажучи - хотілося б бажати кращого , але велосипед і не розрахований на те щоб , їздити по дуже вже агресивним трасах , а для велосипедних прогулянок по укоченому грунту і лісових стежках вилки цілком достатньо. Крім того не забуватимемо про ціну і ціновий сегмент в якому представлений велосипед.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\fffffffffffffff.jpg Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\sssssssssssss.jpg Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\bbbbbbbbbb.jpg

Трансмісія , встановлена ​​на Pride XC 2.0 , повністю відповідає вимогам і призначенням байка даної цінової категорії. Всі компоненти належать до лінійки початкового рівня Shimano Tourney . Хоч рівень компонентів і найпростіший , але все-таки всі запчастини зроблені японським концерном Shimano , який в представлення не потребує. Цим велосипед Pride XC 2.0 вигідно відрізняється від своїх « ноунейм » конкурентів , на яких у переважній більшості випадків встановлені « ноунейм » компоненти низької якості.

Передній перемикач SHIMANO AFDTX50M6 і система з шатунами на 3 зірки JINYAN GS - S310 дозволяють проводити перемикання між 3 швидкостями. Перемикання відбувається легко і точно ( за умови правильної експлуатації).

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5611.JPG

Задній перемикач SHIMANO ARDTX35D і касета SHIMANO MF-TZ20 дозволяють проводити перемикання швидкостей між 6 швидкостями.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5612.JPG

Управління перемиканням швидкостей відбувається за допомогою манеток моноблоків Shimano Tourney ST-EF 40. Завдяки тому, що важелі манеток і ручки гальм зібрані в одному механізмі - є можливість заощадити місце на кермі і поставити без особливих проблем потрібні вам аксесуари (ліхтар, велокомп'ютер, гудок і багато іншого).

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5602.JPG

Якщо говорити про трансмісії в цілому , то потрібно відмітити що не всім буде достатньо 18 швидкостей , але це люди більш просунуті , і на велосипеди даного класу уваги практично не звертають. В принципі вибрати потрібне придаточне число для оптимального навантаження на ноги серед 18 передач не складе труднощів , їх цілком вистачить для велосипедних неспішних прогулянок.

Покришки , які встановлені на Pride XC 2.0 - ідеальні для його призначення і класу . Неглибокий малюнок протектора по середині і невеликі шипи з боків дозволяють відмінно себе почувати на асфальті (порівняно з агресивною гумою , на більшості дешевих конкурентів) , при цьому шини відмінно справляються з грунтовими дорогами і травою , а завдяки боковим збільшеним шипам входження в повороти - можливо , проходити , не скидаючи швидкості. До того ж їзда на таких покришках дуже тиха , в порівнянні з низькоякісною, широченною злою гумою , використовуючи яку велосипед видає звуки в стилі « політ джмеля »

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\gggggggggggg.jpg

Гальма PROMAX TX-115C, типу V-Brake майстерно справляються з своїм призначеням, відмінно зупиняючи велосипед, і порівняно з «дисковими не до гальмами» на чудесах низькоякісної вело промисловості легко налаштовуються і тримають налаштування, обслуговування практично не потрібно.

 

Сідло на Pride XC 2.0 стоїть таке ж, як на деяких більш старших моделях українського виробника. Зроблено з якісних матеріалів, на сталевих рейках, покриття з відмінного, міцного шкірі замінника. На перший погляд може здатися що воно занадто тверде, але це справа звички, занадто великий і м'який «диван» (чим відрізняються багато «велосипеди») як відомо так само не є добре.

Описание: C:\Users\rakimka\Desktop\фото 29_03\куб и прайд\DSC_5610.JPG

 

Підбивши підсумки, хочеться відзначити, що у своєму покликанні - створенні конкуренції - Pride XC 2.0 має всі шанси вийти переможцем. При всіх своїх недоліках, він виглядає краще в своєму ціновому сегменті, ніж дешеві макети велосипедів з ринку, ціна на які практично не відрізняється. Багатьом людям, які хочуть купити велосипед для коротких прогулянок і акуратною розміреної їзди по місту, і за його межами потрібен не дорогий, але надійний байк, в якому можна бути впевненим - з цим завданням Pride XC 2.0 справляється блискуче.

Реєстрація

Я приймаю умови угоди

Вхід через соціальні мережі

Вхід в інтернет магазин Velox

Вхід через соціальні мережі

Відновлення пароля

Вхід через соціальні мережі

Кошик